A románok csupán 18 százaléka vásárol tejterméket helyi gazdálkodóktól

Romániában a lakosok többsége szívesebben vásárol tejtermékeket szupermarketekből és hipermarketekből, a termelői piacok vagy kisboltok kárára, derült ki a Reveal Marketing Research felméréséből.

TOVÁBB OLVASOM

Jól „vizsgáztak” az átlátszó napelemek

Egy új kutatás bebizonyította, hogy az átlátszó napelemek elegendő fényt biztosítanak a növények fejlődéséhez. Ez azt jelentheti, hogy az innovatív technológia hamarosan beépíthető üvegházakba is.

TOVÁBB OLVASOM

Előretörne a növényi fehérje szektorban Belgium

Flandria és Vallónia régiónak is ambiciózus tervei vannak a növényi alapú, alternatív fehérjeszektor fejlesztésében Belgiumban.

TOVÁBB OLVASOM

Üdvözöljük a Syngenta Magyarország Blogján!

Bloggerünk, Máté Endre a Debreceni Agrártudományi Egyetemen végzett agrármérnökként, ahol később növényorvosi képzettséget is szerzett. 2003 óta dolgozik a Syngentánál fejlesztői területen. Három éve vezeti a Syngenta fejlesztői csapatát, ami

Tovább olvasom

A Syngenta Magyarországon

A Syngenta a világ vezető agrárvállalata, amely hatékony növényvédelmi termékekkel és magas hozamokat

TOVÁBB OLVASOM

Missziónk

1960-ban 1 hektárnyi gazdaság 2 embert látott el élelemmel, 1995-re ez az igény

TOVÁBB OLVASOM

Syngenta a világban

A világ vezető agrárvállalata. A baseli székhelyű, svájci Syngenta a világ vezető agrárvállalata.

TOVÁBB OLVASOM

Hírlevél

A Syngenta blogján első kézből az aktuális piaci trendek mellett az innovatív megoldásokkal,

TOVÁBB OLVASOM