Sorozatunk következő részéből az is kiderül, mi köze a luxus versenyautók párharcának a traktorok világához.
Volvo Concept
A nem is túl távoli modell ilyen a Volvo szerint. A gép hidrogénüzemű, hogy minél környezetkímélőbb legyen, és kettő helyett négy ponton (gumihevederen) érintkezik a talajjal a jobb tapadás érdekében. A fülke teljes egészében eltávolítható ennél a gépnél is, akár távirányítóval is vezérelhetjük.
Lamborghini Toro
Közismert tény, hogy a sportautóiról híres Lamborghinit a traktorok tették naggyá. Úgy tűnik, most mélyebben nyúlnak vissza a gyökerekhez. A Lamborghini Toro-t egy svéd egyetemista, Jason Battersby tervezte. Elmondása szerint, terveiben a kemény, gyakorlatias munka és a dizájn egyesült. Egy legenda szerint, Ferruccio Lamborghini csak azért kezdett autókat is tervezni, hogy kicsit „aláfűtsön” az akkor nagyon magabiztos Enzo Ferrarinak, aki sorra nyerte előtte a versenyeket. Ha Enzo ezeket a terveket láthatta volna, ma nem biztos, hogy Létezne még a Ferrari márka…
Yanmar Y Concept YT01 Advanced
Ken Kiyoyuki Okuyama neve talán sokaknak ismerős. Tervezőként nevéhez köthető több legendás autó, így a Honda NSX, a C5 Corvette, a Porsche Boxster, de dolgozott a Pininfarinának, sőt a Ferrari Enzo tervezésénél is bábáskodott. Újabban önálló márkaként, Ken Okuyama néven autókat tervez és ő volt a Yanmar Y Concept YT01 Advanced megálmodója is. A traktor egyik legnagyobb előnye, hogy tökéletes a kilátás minden irányba, a fülke kényelmes és biztonságos. Azt már talán említenünk sem kell, hogy ez a traktor is nélkülözheti adott esetben a vezetőjét.