Best of 2021 – 2. rész

Összeállításunkból az elmúlt esztendő legolvasottabb posztjait gyűjtöttük csokorba. Boldog új esztendőt kívánunk minden Olvasónknak!

  1. Magyarországra is megérkezett a díjnyertes, sötétlila paradicsom

Megkezdődött hazánkban is a többszörösen díjnyertes YOOMTM paradicsom termesztése és forgalmazása. A YOOM™ könnyen felismerhető különleges sötétlila színéről és édes-savanyú zamatáról, amely az izgalmas „umami” ízben ölt testet.

2. Megjelent a Cropwise Spray Assist permetezési applikáció

A Syngenta digitális termékeit fémjelző Cropwise-család első tagja – a környezet megóvása mellett – növeli a szántóföldi permetezések hatékonyságát. Az alkalmazás óránkénti időjárási előrejelzéssel és növénykultúrára  szabott permetezés-technikai  javaslatokkal, fúvókaválasztási ajánlattal segíti a gazdálkodókat.

3. Tíz érdekes tény a paradicsomról

Nem vitás, hogy a Dél-Amerikából származó paradicsom rendkívül előnyös beltartalmi tulajdonságai és kitűnő íze miatt a világ egyik legkedveltebb élelmiszernövénye. Az alábbi posztban tíz érdekességet gyűjtöttünk csokorba a paradicsommal kapcsolatosan. 

4. Csúcson járt az avokádó a Super Bowl idején

A Tom Brady vezette Tampa Bay Buccaneers győzelmét hozó Super Bowl hetén rekordmennyiségű avokádót értékesítettek az Egyesület Államokban.

5. Új előírások Mexikóban az „egészségtelen” termékek reklámozására

A mexikói kormány új szabványt készít az élelmiszerek és italok szupermarketekben történő forgalmazásának és reklámozásának szabályozására. A csomagolás elülső részén található címkézés célja a címkézett, „viszonylag egészségtelen” áruk elkülönítése a szupermarketek polcain lévő címkézetlen, azaz „egészségesebb” termékektől. A cél, hogy a vásárlók inkább az utóbbiakat vegyék meg.